Apraksts

“Šajā grāmatā lieliski aprakstīti uzņēmuma dzīves cikli, izaicinājumi katrā no tiem, kā arī sniegti ieteikumi to risināšanai un līdzsvara saglabāšanai.
Grāmata ir interesanta lasāmviela un lielisks špikeris uzņēmējiem, vadītājiem un līderiem, virzot uzņēmumu pretī veiksmei.”
Arvīds Jēgers, Tele2 SSC vadītājs

“Uzplaukums ir Adizes metodoloģijas Svētais Grāls jebkuram uzņēmumam. Vai tas ir iespējams visiem uzņēmumiem? Vai tas ir iespējams manam? Iespējams. Šī grāmata ir kā praktisks ceļvedis: noskaidro, kurā posmā tu esi, un paskaties, kam jānotiek tagad un kam pēc brīža. Kaut kas atšķiras? Tad rīkojies un maini! Nebiji domājis mainīt? Labāk sāc domāt! Pastāv 90 % varbūtība, ka rakstītais tevi skars agrāk vai vēlāk.”
Elvis Kvalbers, Burti dibinātājs, īpašnieks un vadītājs

“Šī ir īstā grāmata tiem uzņēmumu īpašniekiem un vadītājiem, kuri patiesi ir gatavi rīkoties un izveidot savu sapņu uzņēmumu. Adizess atklāj, kāpēc uzņēmumi pārstāj attīstīties vai stagnē, un parāda, kā, atbrīvojot uzņēmuma radošo enerģiju, panākt tā uzplaukumu.”
Aleksandrs Minajevs, Kronus dibinātājs, īpašnieks un valdes loceklis

“Izlasot šo grāmatu, rodas vēlme gūtās atziņas nekavējoties pielietot reālajā dzīvē.”
Vitālijs Skrīvelis, PharmIdea dibinātājs, līdzīpašnieks un valdes loceklis

No angļu valodas tulkojusi Paula Prauliņa.

Iesaki draugiem