Apraksts

Tehnoloģijas kļuvušas par šī gadsimta apsēstību. Daudzi drīzāk atteiksies no seksa nekā iztiks bez mobilā tālruņa. Nepārvarama vēlme liek mums regulāri pārbaudīt, vai e-pastā nav ienācis jauns ziņojums. Ziņkāre urda vien uz dažām minūtēm ielūkoties YouTube, Facebook, Twitter, Pinterest vai Instagram, taču piepeši attopamies, ka jau veselu stundu klīstam pa dažādām interneta vietnēm...

Atzīsimies – mēs esam noķerti uz āķa.

Rūpīgi izpētot mūsdienu veiksmīgākos tehnoloģiju produktus, Nirs Eijals izstrādājis Āķa modeli, ko ražotāji izmanto paradumu veidošanā. Tieši paradums padara produktu, bez kura patērētājs itin viegli varētu iztikt, par pirmās nepieciešamības preci. Lietotājam nav miera, līdz nepārvaramā vēlme pēc šī produkta ir apmierināta... līdz nākamajai reizei.

Āķa modelis izskaidro,
- kāpēc dažu zīmolu produktiem izdodas piesaistīt mūsu uzmanību, savukārt citi tā arī paliek nepamanīti,
- kāpēc attiecībā uz dažiem produktiem mums izstrādājas pieradums,
- kas jāņem vērā, lai izstrādātu veiksmīgu produktu un patērētājs to izvēlētos atkal un atkal, taču uzņēmumam nebūtu jātērē daudz līdzekļu reklāmai vai agresīvam mārketingam.

Saistoša lasāmviela tehnoloģiju jomas speciālistiem, spēļu un lietojumprogrammu izstrādātājiem, dizaina, reklāmas un pārdošanas jomas speciālistiem, zīmolvežiem, blogu autoriem, mārketinga studentiem un ikvienam, kuru interesē patērētāju psiholoģija un ražotāju centieni ar mums manipulēt.

Nirs Eijals raksta, konsultē un vada lekcijas par tēmām, kas atrodas psiholoģijas, tehnoloģiju un biznesa saskares punktos, kā arī sniedz konsultācijas Sanfrancisko līča rajona jaunajiem uzņēmumiem, riska kapitāla firmām un inkubatoriem.

Raiens Hūvers raksta par produktu tendencēm, izaugsmi un rīcības ieprogrammēšanu. Viņš ir viens no Product Hunt – jauno produktu ikdienas topa – veidotājiem un pasniedz 12 nedēļu programmu jaunu uzņēmumu dibināšanā.

Iesaki draugiem