Apraksts

Adama Lešinska grāmata "Apple noslēpumi" atklāj noslēpumainās taktikas, sistēmas un līderu stratēģijas, kas ļāva Stīvam Džobsam un viņa uzņēmumam gūt vienu komerciālu uzvaru pēc otras un radīt milzīgu Apple sekotāju pulku.

Autors vairākus gadus, ir pētījis šo noslēpumaino uzņēmumu, kas tagad ļauj lasītājam redzēt, kas notiek aiz Apple slēgtajām durvīm. Ar līderisma un inovāciju tradīcijām bagātajā Apple pastāv, piemēram, tādas koncepcijas kā "KAC" (Konkrēti Atbildīgais Cilvēks - par katru projektu Apple tiek iecelts atbildīgais cilvēks) vai TOP 100 (ikgadēja tradīcija, kad 100 labākie darbinieki dodas slepenā retrītā ar Stīvu Džobsu). Balstoties uz neskaitāmām intervijām, šī grāmata piedāvā ekskluzīvu, jaunu informāciju: kāpēc Apple uzņēmumā strādā tik radoši cilvēki un kāda ir tā cena, kā uzņēmums sadarbojās ar citām organizācijām, kā Apple turpina biznesu pēc Stīva Džobsa nāves.

Lešinskis, vecākais Fortune redaktors, ir īsts eksperts Apple jomā. Jau 2008. gadā, rakstot žurnālam stāstu "Ģēnijs aiz Stīva Džobsa muguras: vai Tims Kuks kādu dienu vadīs Apple?", viņš pareģoja, ka tad, maz zināmais Tims Kuks varētu pārņemt Apple vadības grožus. Tā arī notika.

Lai arī grāmata "Apple noslēpumi" ir dziļš pētījums par vienu unikālu uzņēmumu (un tās iekšējo ekosistēmu, investoriem, darbiniekiem un konkurentiem), ikviens, kas vēlas piešķirt savam uzņēmumam, karjerai vai radošajam darbam nedaudz Apple mirdzuma, gūs vērtīgas mācību stundas par uzņēmuma vadību, produktu dizainu un mārketingu.

No angļu valodas tulkojusi Aija Čerņevska.

Iesaki draugiem