Izglītības iestāžu pirkumi internetā

 

  1. Reģistrējoties internetā, izglītības iestāde var iegādāties visas Apgāda Zvaigzne ABC izdotās grāmatas par vairumtirdzniecības cenām, kā arī digitālos materiālus (mācību e-grāmatas, tiešsaistes materiālus, lejupielādējamus materiālus).
  2.  Reģistrēties pasūtījumiem internetā var tikai oficiāli reģistrētās izglītības iestādes (pirmsskolas, vispārējās, privātās, vakara (maiņu) skolas, koledžas, augstskolas u. c. izglītības iestādes), norādot kontaktpersonu, izglītības iestādes nosaukumu, tālruni un e-pastu.
  3. No katras izglītības iestādes pasūtījumu var veikt tikai viens pārstāvis (kontaktpersona), kurš apkopo un veic pasūtījumus internetā. Vienai izglītības iestādei nevar būt vairākas kontaktpersonas pasūtījumu veikšanai internetā.
  4. Šī reģistrācijas forma katrai skolai ir jāaizpilda tikai vienu reizi. Pēc reģistrācijas formas nosūtīšanas Jums izveidos lietotāja kontu un uz norādīto e-pastu nosūtīs autorizācijas saiti, kuru atverot, piekļūsiet savam kontam.
  5. Pabeidzot pasūtījumu, izglītības iestāde var izvēlēties apmaksāt pasūtījumu ar norēķinu karti vai veikt apmaksu, saņemot rēķinu.
  6. Ja drukāto materiālu pirkuma kopējā summa ir līdz 299 eiro, tad atsevišķi ir jāmaksā par Latvijas pasta vai Omniva piegādes pakalpojumiem. Savukārt, ja pirkuma summa ir vismaz 300 eiro, tad piegāde ar k urjerpastu uz izglītības iestādi ir par brīvu. Skolai ir iespēja izņemt pasūtījumu tuvākajā grāmatnīcā, nemaksājot par piegādi.
  7. Iegādājoties digitālos mācību materiālus (mācību e-grāmatas, tiešsaistes materiālus, lejupielādējamus materiālus) izglītības iestādes kontaktpersona savā kontā un/vai e-pastā saņem informāciju par iegādātā materiāla lietošanu, aktivizācijas kodu (licenci), materiāla lietošanas termiņu, kā arī citu nepieciešamo informāciju. Jautājumu vai neskaidrību gadījumā par digitālo mācību materiālu iegādi lūdzam sazināties ar Interaktīvo mācību materiālu izstrādes grupu darba dienās pa tālruni 67350773 no 9.00 līdz 17.00 vai e-pastu info@izvaigzne.lv.