Sagatavošanā mācību līdzekļi 2020./2021. m.g.
2020-06-09
Gatavojam jaunus un pilnveidojam jau esošos mācību līdzekļus, lai skolēnus atbalstītu viņu kompetenču veidošanās procesā. Mācību līdzekļu saturā īpašu uzmanību pievēršam bērnu un jauniešu personības attīstībai, rakstura ieradumu, attieksmju un vērtību veidošanai. Skolotājiem jaunie mācību līdzekļi palīdzēs veidot savu mācīšanas pieeju un veiksmīgu sadarbību ar skolēniem.
1.-3. klase
Sabīne Trēde. Datorika. Vingrinājumi 1.
klasei
Vingrinājumu burtnīca veidota, balstoties uz jaunajām nostādnēm
mācību saturā, tā ietver 4 nodaļas atbilstoši datorikas
programmai.
Kā strādā ar datoru, lai risinātu mācību uzdevumus?
Kā datorā ievada un rediģē tekstu?
Kā lieto tīmekļa pārlūkprogrammu un skolvadības sistēmu?
Kā uzdevuma izpildīšanai lieto algoritmu?
Veicot šos uzdevumus, skolēns rotaļīgā veidā apgūs datorikas
pamatus un zināšanas, kas nepieciešamas digitālās caurviju prasmes
izmantošanai citos priekšmetos. Skolēnam būs iespēja aktīvi
darboties, krāsot, kustēties, rēķināt un fantazēt, lai iegūtu un
pārbaudītu mūsdienās tik noderīgās prasmes.
Vingrinājumu burtnīcu iespējams izmantot mācību darbā gan apgūstot
datoriku kā atsevišķu mācību priekšmetu, gan integrēti.
4.-6. klase
I. Kreicberga, M. Kusiņa, G. Šustere.
Dabaszinības 4. klasei
Sagatavošanā jauns mācību līdzekļu komplekts krievu valodas (2. svešvaloda) apguvei pamatskolā
Nonna Gživača, Marina Jefremova
KRIEVU VALODA 4. KLASEI
КЛ@ССНО!
Mācību komplekts veidots saskaņā ar jauno pamatizglītības
standartu un atbilstoši projektā “Kompetenču pieeja mācību saturā”
izstrādātajam mācību priekšmeta Krievu valoda (otrā svešvaloda)
4.–9. klasei programmas paraugam.
Sagatavošanā jaunā mācību komplekta mācību grāmata, darba burtnīca,
skolotāja grāmata, kā arī plašs papildsaturs (audiofaili, darba
lapas u. c. materiāli).
Mācību viela grāmatā sadalīta 3 tematos atbilstoši programmas
paraugam, katras tematiskās nodaļas sākumā atklāts skolēnam
sasniedzamais rezultāts, bet nodaļas beigās dota iespēja skolēnam
pašam pārliecināties, ko viņš jau ir apguvis.
Autores veidojušas šo mācību komplektu ar domu, ka daudzveidīgie
uzdevumi, interesantās valodas spēles, rotaļas un skaitāmpanti,
skolēnu vecumam un reālajai dzīvei atbilstošas situācijas un
teksti, sasaiste ar dzimto valodu un skolēnu jau apgūtajām
svešvalodām sekmēs vieglāku mācību vielas apguvi, turklāt sniegs
iespēju darīt to ar prieku.
Arī grāmatas pievilcīgais vizuālais noformējums palīdzēs veidot
interesi un pozitīvu attieksmi pret jauno mācību priekšmetu.
Šī mācību priekšmeta skolotājiem jau ir iespēja strādāt ar Nonnas
Gživačas veidoto Tiešsaistes mācību materiālu krievu valodas
alfabēta apguvei – КЛ@ССНО!, kas ir pieejams izmantošanai Apgāda
Zvaigzne ABC tiešsaistes platformā Māconis (tā izmantošanai
nepieciešams planšetdators vai dators ar interneta pieslēgumu).
7.-9. klase
10.-12. klase
M. Jefremova, T. Saratova. 100 уроков русского. Krievu valoda vidusskolai, 2. daļa