Datorika

2021-03-05

Datorika

Datorikas uzdevumi 1. un 2. klasei . Uzdevumu burtnīca datorikas apguvei integrēti ar matemātiku, latviešu valodu, sociālajām zinībām un citiem mācību priekšmetiem. Algoritmiskās domāšanas attīstīšana, programmēšanas pamati, dati un informācija, virtuālā saziņa, drošība un tiesības.

Datori un programmēšana . Grāmata ar atveramiem lodziņiem, piemērota gan pirmsskolas, gan sākumskolas skolēniem. Tajā vienkāršā un saprotamā veidā izskaidrots, kas norisinās datoru iekšienē, kā darbojas datorprogramma, kā datori sazinās cits ar citu, kas ir algoritms, kā veido vienkāršas programmas programmēšanas valodā Scratch. Grāmata papildināta ar interneta adresēm (programmēšanas idejas, dažādi padomi un spēles) un nelielu ieskatu datoru attīstības vēsturē.

Programmēšana skolēniem. Tas ir tik vienkārši ! Skolēniem iespējams uzzināt, kā darbojas dators, iemācīties programmēt vienkāršākajās programmēšanas valodās – Scratch un Phyton –, praktiski realizēt grāmatā piedāvātos projektus, kā arī attīstīt loģisko domāšanu un problēmu risināšanas prasmes.

Mācāmies programmēt ar Scratch . Ceļvedis programmēšanā iesācējiem ar programmēšanas valodu Scratch. Instrukcijās soli pa solim izskaidrots, kā uzsākt darbu, veidot spēles, animācijas un vēl daudz ko citu. Aptveroša Scratch izvēļņu rokasgrāmata un vārdnīca. Papildu tiešsaistes palīdzība un lejupielādes.

Enciklopēdija bērniem . Universāla enciklopēdija par Visumu, Zemes procesiem, dzīvnieku un augu valsti, cilvēka ķermeni, sabiedrību un tās vēsturi, zinātni, kurā iespējams realizēt digitālo caurviju –skolēni var apgūt daudz interesanta dabaszinātņu mācību jomā, izmantojot bagātīgu grāmatas papildinformācijas klāstu, kas “apslēpts” QR saitēs. Pasaules un kontinentu kartes, valstu karogi, dažādi fakti.

Iesaki draugiem