Apraksts

“Rakstām stāstus un pasakas! Mācību līdzeklis radošās iztēles attīstībai 4.–6. klases skolēniem” rosinās skolēnus pilnveidot savu rakstītprasmi. Krājums piedāvā padomus, kā rast idejas radošajiem darbiem, kā pareizi veidot sižetu, kā radīt lasītāja uzmanību saistošus darbu varoņus. Rosina rakstīt ne tikai stāstus un pasakas, bet pievērš uzmanību arī kinoscenārija radīšanas noslēpumiem.

Mācību līdzeklī piedāvāti radošo darbu rakstīšanas pamatprincipi, praktiski uzdevumi, lai skolēns varētu sagatavoties stāsta un pasakas uzrakstīšanai. Autore aicina sagatavot kladi, burtnīcu vai papīra lapas un pildspalvas, arī zīmuļus, dzēšamgumija, zīmēšanas bloku, piezīmju lapiņas, aploksnes un iekārtot mapi, kurā sakārtot visus materiālus, lai veidotu savu ideju krātuvīti.

Krājums sakārtots 7 nodaļās: Kas ir radošums, stāsti, pasakas un... filmas?, Kas ir ideja, virsraksts, galvenās domas kopsavilkums?, Kas ir tēli?, Kas ir sižets?, Kas ir melnraksts?, Kas ir rediģēšana?, Noslēgums. Katrā nodaļā autore stāsta par savu pieredzi, piedāvā radošo darbu paraugus un konkrētus uzdevumus.

Mācību līdzeklis noderēs gan literatūras stundās, gatavojoties radošajiem darbiem, gan individuālajam darbam, ja skolēnu saista radošā rakstīšana.

E-grāmatā ērti pieejamas saites uz grāmatā izmantotajiem avotiem.

Autore stāsta par mācību līdzekli

Iesaki draugiem