Apraksts

Izmēģini šeit!

Vai vari izmantot zināšanas par koordinātu plakni, lai atrastu apslēptos dārgumus? Vai pareizi novērtēsi kuģa kursu, lai tas nokļūtu ostā? Vai profesors savāks nepieciešamos monomus, lai summā iegūtu doto algebrisko summu? Vai vari izveidot 4 vienādmalu trijstūrus no 9 sērkociņiem? Vai vēlies pats savām acīm pārliecināties, ka jebkura četrstūra iekšējo leņķu summa ir 360°?

Šo visu un vēl daudz vairāk varēsi paveikt interaktīvajā mācību materiālā “Spēles matemātikā 5.–9. klasei”. Materiālā iekļauts ap 90 dažādu spēļu un simulāciju, kas ļauj ne tikai labāk izprast dažādas sakarības, bet arī treniņa ceļā nostiprināt iepriekš apgūtās zināšanas un prasmes. “Spēles matemātikā 5.–9. klasei” der gan darbam klasē, lai dažādotu mācību stundu un motivētu skolēnus, gan arī darbam individuāli mājās, zināšanu nostiprināšanai.

Materiāls satur 19 tematus, kas sadalīti četrās nodaļās.

Aritmētika 5.–6. klasei:
“Naturālie skaitļi”,
“Daļas”,
“Decimāldaļas”,
“Negatīvie skaitļi un koordinātu plakne”.
Ģeometrija 5.–6. klasei:
“Perimetrs un laukums”,
“Daudzstūri un mērogs”,
“Riņķis un leņķis”.
Algebra 7.–9. klasei:
“Lineāra funkcija”,
“Lineārs vienādojums, pakāpe un decimāldaļas”,
“Monomi”,
“Varbūtību teorija un statistika”,
“Virknes”.
Ģeometrija 7.–9. klasei:
“Leņķi, vienādas un līdzīgas figūras”,
“Trijstūri”,
“Simetrija”,
“Četrstūri”,
“Daudzstūri”,
“Telpiski ķermeņi”,
“Figūras, kas veidotas no kubiem”.

Saturs ir atlasīts no mācību materiāliem “Matemātika 5. klasei”, “Matemātika 6. klasei”, “Matemātika 7. klasei” (Zvaigzne ABC, 2013, 2014, 2016) un papildināts ar iepriekš nepublicētiem materiāliem.

Tehniskā specifikācija: 1 GHz Intel Pentium III vai līdzvērtīgs procesors; 512 MB RAM; ar DirectX 9 savietojama videokarte ar 128 MB pieejamu atmiņu; 500 MB vietas uz cietā diska; DVD lasītājs; Microsoft Windows 10, 8.1, 8, 7, Vista, 2000 vai XP; Adobe Flash Player 8 vai jaunāks.

Iesaki draugiem