Apraksts

ASV mārketinga asociācija uzskata, ka kopumā pastāv 5000 biznesa virzības instrumentu. Diemžēl uzņēmumam no tiem ir pieejams tikai 1 % (tas ir, 50 instrumenti), ja virzībai tirgū budžeta nav vai arī uzņēmums vēlas ietaupīt.
Šīs grāmatas lasītājam ir paveicies: 50 minētie instrumenti ir savākti vienkopus viegli uztveramā formā „zinu, kas jādara; zinu, kā jādara; zinu, kuram jādara”.

Šajā ļoti praktiskajā rokasgrāmatā jūs atradīsiet 50 efektīvus mārketinga instrumentus, ko izmantot ierobežota budžeta apstākļos vai tad, ja budžeta vispār nav. Katrs instruments ir detalizēti aprakstīts – ko ar to darīt un kā. “Bezbudžeta mārketings” ir neaizstājama rokasgrāmata visiem, kuri vēlas minimāli izmantot sava uzņēmuma resursus un gūt maksimālu rezultātu.
Īpaši noderīga šī grāmata būs uzņēmumu īpašniekiem un vadītājiem, komercdirektoriem un mārketinga speciālistiem.

Kā saka franči, „velns slēpjas detaļās” – daudzas labas idejas neizdodas realizēt tādēļ, ka nav ievēroti kādi svarīgi sīkumi. Tāpēc īpaši svarīgi ir tas, ka Igors piedāvā ne tikai vispārējas idejas, bet arī apraksta sīkumus, no kā atkarīgs, vai idejas ieviešana būs sekmīga vai tā izgāzīsies.
Aleksandrs Levitass, starptautisks biznesa treneris un konsultants,
partizānu (mazbudžeta) mārketinga eksperts,
bestsellera „Больше денег от Вашего бизнеса” autors

Vispirms izlasīju es. Tad – mana uzņēmuma darbinieki, visi pēc kārtas. Pēc tam mēs sajutām rezultātu... Un pēc tam nopirkām vēl 20 eksemplārus un uzdāvinājām svarīgākajiem klientiem. Lai veicas arī viņiem!
Aleksandrs Alperns, Webinar.ru ģenerāldirektors

No krievu valodas tulkojis Pēteris Skudra.

Publikācijas

Iesaki draugiem