Apraksts

“Tikai dažu niecīgu sekunžu laikā par cilvēka domām un rīcību tu zināsi vairāk, nekā, iespējams, zina daudzi viņa draugi. Ja tā nav domu lasīšana, tad es nezinu, kas cits tas varētu būt. Tā kā tu uzmanīgi vēro šīs personas ķermeņa valodu komunicējot, tad tu esi viens no nedaudzajiem, kas precīzi saprot, ko īsti tā mēģina pateikt. Turklāt tu centies arī pats lietot ķermeņa valodu un balsi, kas kopā ar visu par šo personu iegūto informāciju jums ļauj izveidot jaukas attiecības ar kristālskaidru komunikāciju. Tu esi gatavs radīt aizraujošu, radošu gaisotni, lai pārrunātu jūsu idejas, kurā jūs izbaudīsiet viens otra sabiedrību.”
Henriks Fekseuss

Lasīt domas ir vienkārši. Lasīt domas var visi. Vēl trakāk - visi to arī dara. Tikai paši to neapzinās.

Īstā komunikācija starp cilvēkiem notiek bez vārdiem. Vārdos izteiktais veido mazāk par desmit procentiem no kopējās informācijas. Pārējo pauž stāja, intonācija, gaita, skatiens un žesti, atklājot otras personas patiesās izjūtas un domas. Turklāt tās ļoti bieži atšķiras no vārdos izteiktajām.

Zinot, kā zemapziņa uztver ķermeņa signālus, tu vari kontrolēt pats savu vēstījumu, precīzi saprast, ko īsti grib pateikt sarunu biedrs, kā arī virzīt viņa domas sev vēlamā gultnē. Tā rīkoties nebūt nav amorāli vai slikti. Tu to jau dari. Tikai neapzināti.

Grāmatā “Māksla lasīt domas” Henriks Fekseuss atklāj, kā atšifrēt bezvārdu informāciju un kā šo prasmi izmantot jebkurā dzīves situācijā, sākot no darba intervijas un beidzot ar randiņu.

Henriks Fekseuss ir šobrīd spožākā zviedru zvaigzne komunikāciju un mentālo tehniku jomā - sensacionāls lektors, psiholoģisks iluzionists un domu lasītājs, populāru TV šovu vadītājs un vairāku bestselleru autors.
Mēdz teikt, ka savu prasmju dēļ viņš ir bīstams cilvēks. Taču Henriks to noliedz. Viņš sevi raksturo kā miermīlīgu puisi, kam īpaši patīk cilvēki, kuri dara to, ko viņš vēlas. Henriks Fekseuss dzimis 1971. gada 29. septembrī un jau pusaudža gados aptvēris, ka prot kontrolēt cilvēku uzskatus un rīcību. Viņš apguvis komunikācijas un mentālās tehnikas - neirolingvistisko programmēšanu, hipnozi, aktiermākslu, maģiju un psiholoģiju, kā arī pētījis mediju un reklāmas ietekmi uz indivīdu.

No zviedru valodas tulkojušas Sandra Strole (1.-7. nodaļa) un Inga Grezmane (8.-12. nodaļa).

Iesaki draugiem