Apraksts

Lai atstātu neaizmirstamu iespaidu uz klientiem, kas liktu tiem atgrieztos atkal un atkal, un jūsu uzņēmuma slava izplatītos no mutes mutē, nav nepieciešami ne simti, ne tūkstoši. Viens no mūsdienu ievērojamākiem biznesa konsultantiem pasaulē – Maikls Hepels – uzskata, ka klientu apkalpošanā maksimālu efektu var panākt ar minimāliem ieguldījumiem vai pat par velti.
Grāmatā iekļautie praktiskie piemēri jums ļaus ātri atpazīt iespējas, kā uzlabot savu klientu servisu. Sekojot Maikla Hepela ieteikumiem, iegūsiet daudzus apmierinātus klientus, kuri būs gatavi maksāt par piedāvāto pieczvaigžņu servisu, kaut arī jūsu izmaksas būs saglabājušās iepriekšējā līmenī.
Maikls Hepels ir konsultējis tādas starptautiski pazīstamas kompānijas kā Virgin Atlantic, Microsoft, Pearson, HSBC, Scottish Power un daudzas citas.

Iesaki draugiem