Elpot. Kā elpot brīvi un dabiski, lai uzlabotu veselību un pašsajūtu

How To Breathe

Elpa ir dzīvības garants – bet vai zinājāt, ka veids, kādā elpojat, var kaitēt jūsu veselībai un labsajūtai?
Piedzimstot visi elpo dabiski. Bērna elpā piepūles lielākoties nav, turpretī pieauguša cilvēka elpai nereti raksturīgs sasprindzinājums. Mēs paši sev traucējam elpot brīvi un dabiski – ar sliktu stāju, nepareizām kustībām, stresu un pat dažādām mākslīgām, iemācītām elpošanas tehnikām.
“Elpojot dabiski, dažu nedēļu laikā var ievērojami palielināt krūškurvja kustīgumu, un tas savukārt attīra un stiprina plaušas,” uzsvēra unikālās Aleksandra tehnikas radītājs Frederiks Matiass Aleksandrs. Viņš viens no pirmajiem aptvēra, ka ķermenis, prāts un emocijas ir nedalāmi saistītas. Negatīvs emocionālais stāvoklis padara elpu haotisku, un neefektīva elpošana mazina labsajūtu. Cilvēkiem, kas no jauna iemācās elpot dabiski,
* uzlabojas sirdsdarbība un asinsspiediens,
* izzūd muskuļu saspringums,
* uzlabojas stāja un gaisa cirkulācija plaušās,
* izzūd muguras sāpes, galvassāpes un citas veselības problēmas.
Lasot grāmatu, izpildiet ieteiktos vingrinājumus! Tas palīdzēs saprast, kā elpojat un kā elpošana ietekmē pilnīgi visu, ko darāt.
Šī ir jūsu iespēja ar katru elpas vilcienu paplašināt apziņu, kļūt laimīgākiem un veselākiem!

RIČARDS BRENNANS (Richard Brennan) ir Īrijas Aleksandra tehnikas pasniedzēju biedrības prezidents un vairāku grāmatu autors, kurš jau 25 gadus palīdz cilvēkiem risināt muguras un kakla problēmas. Brennana personiskā pieredze un darbs ar klientiem viņu pārliecinājis, ka vairumā gadījumu muguras sāpju cēlonis ir slikti stājas ieradumi un nepareiza elpošana. Uzziniet vairāk viņa mājaslapā www.alexander.ie.

Iesaki draugiem